Tuesday, September 13, 2011

"CameraMan Terpaksa"

Majlis Pertunangan
Intan Syafinaz & Harizan Zaki

HAHAHAHAHA....
Ini adela "photoshoot" aku yg pertama dlm sejarah aku idup..huhuhu... nk diceritakan xbyk... tp for the first time... mandi peluh aku dibuatnye.. dkat 700keping aku tgkap... perghhhhh.... korang byk kn laa.. dia py date nk shoot hari ahad 11 Sept 2011.. aku jenuh laa cari speedlite 3rd party (cap ayam jer) sdih bunyinyerr...huhuhuhuhu... "Camera Man trpaksa"



Demi
mencari pengalaman.. aku gagahkn diri juga wlaupn aku tau diri aku x brbakat dlm photography.. alhamdulillah dgn berkat kesabaran aku... siap ckt je gmbar2 nih.. ade lg.. cume aku prlukn ms... (@@) Aku pn xthu nk ckp ape... tp terus terang laa beb.. PENAT dia perghh.. bygknlah aku py jari jemari menggeletar lpas pegang kamera tu tnpa henti mcm org snap picture lg.. kcik.kcik.kcik.. aku ktwa sorg2..ahahahahaha...




Sebelah bawah aku ni gambar "Pre-Production" yg mane kak su ni atau mak andam ni pening tgk aku nk tgkap gambo org tunang nih..ahahahaha... yelah.. pengalaman xde.. smp aku trpijak brg make-up dia.. tp aku bt bodo je..ahahahaha.. sbb dia pn xnmpak..weeeeeeeee... ^^dia pning tgk aku snap angle nih.. angle sinun.. bwh laa, ats laa tpi laa...ahahahahaNi adalah gmbar dia... :D hehehe.. sj cr publisiti..ahahaha... ni bakat terpaksa kot...huhuhu... ape2 pn bt ms ni aku nk relax jap. sbb byk lg assignment aku brtimbun kna bt... :D




Yang bwh ni sj suke2 aku je... kamera basic je.. so kepandaian aku dlm menggunakan adk-beradik adobe menyerlahkn lg hasil kerja tangan jari jemari aku sdri... :) Thanks to Allah, Help me for accomplish this task. :) Ho Ho Ho Ho Ho YEAH~!!!



Selamat Bertunang Intan Syafinaz & Harizan Zaki
Moga berbahagia sehingga ke akhir hayat
InsyaAllah...


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen anda. Thanks for your comments.