Monday, January 24, 2011

Segalanya SYIOKKK~~~

setelah sekian lame ttup blog ni... arini tah ape tebiat laa aku ni...hahahaha... ape laa aku nk cite... arini aku nk cite psl dri aku..kekeke.. klu skali org xknal aku.. konpem org kate aku sombong...kekeke.. tp sbnarnya bak kate Sam "dlm hati ade taman" kekeke.... klu org bt muke ketat.. aku pn cube ketatkn skru kat bibir aku ni..kekekeke... yg pnting jgn smbong dgn org.. kte hormat org lain.. org lain akn rs hormat pd kite.. xgitu...

mari amalkan senyuman dan mmberi salam pd sume...hehehe.. jgn laa org gile pn korang bg salam...uhuhu.. MASAK~~ org gila ni kadang2 dia btul... tp kdg2 dia pn xbtul.. namenye pn gila... so ape2 pn... hati2... :D

aku ni sorg yg suke ktwa... hahahahaha... suke bt bodo... slumber jek.. pemalas tu ade... ye kot~~ suke pd kehijauan dan kebiruan..hehehe... aku suke bt keje dlm 1 ms blh bt byk bnda... kiranye multipurpose... aku suke repair keta, repair pc, repair brg2 electronik, bt bnda2 x msuk akl cthnye : amk botol bt roket...kekeke... suke tgk kartun... suke dgr sume jenis lagu.. aslkn sedapkn telinga sude...huhu.. tamil cina malayu sume bedal.. 1 malaysia katekn..hehehe

aku suke men besi...hehehe... wlaupn aku pndai byk bnda.. tp 1 je aku lemah... hahahaha.. aku tak pndai amk hati pmpn...hahahaha... tu laa dia... tp ape yg pnting... AKU ADALAH AKU~~ :D

aku suke audio sistem...hehehe... tu da best... feeling dia len mcm klu dpt dgr lagu.. nk release tension...hehe.. aku suke brkwn dgn org kepala otak gila2.. sbb otak aku pn gila2...hahaha

mak kwn aku kate laa... "klu dia(xksh sape2) blh usik2 gurau2 dgn kita, kita terima.. klu kita gurau2 usik2 dgn dia.. dia meradang.. marah ke.. tu namenye "BERUK" " kekeke... sbbnya nk thu p try kat taman monyet/kera kat taman paya bakau depan "VENICE OF PERAK"...

sekian.. tmt kisah arini..ehehehe

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen anda. Thanks for your comments.